Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zelf een woonzorgproject starten

  • Hans Flantua

    Wie wil zelf een kleinschalige woonzorg-voorziening starten ? Voor dementerende ouderen of een andere doelgroep ? Wie wil daarover van gedachten wisselen en ervaringen en kennis delen ?

  • Jennifer

    Leuk ben jij al mee bezig???

    Ik ben verpleegkunidge en ben al een tijd hiermee bezig, pand, plan van aanpak, financiel sponser

    heb een pand op het oog dat gechikt is voor 8 personen?

    Hoe wat er waar,

    Gr.Jen

  • Gertjan Brouwer

    Hans en Jennifer,

    Altijd interesse om ondernemende mensen te ontmoeten met idealen en passie voor zorg!

    We hebben een rekenmodel ontwikkeld voor Kleinschalig Wonen om te kunnen spelen met alle relevante variabelen.

    Bedoeld om de zorgondernemer gevoel te laten krijgen aan welke knoppen van Kleinschalig Wonen er te draaien is en wat het effect daarvan is.

    Ben wel benieuwd voor welk financieringskader je kiest.

    Groeten,

    Gertjan Brouwer

    Mondria Advies

    Ijsselmuiden

  • Hans Flantua

    Ik maak deel uit van het kennisnetwerk StraksWonen. Daarin zijn andere startende ondernemers-in-de-zorg verenigd met enthousiaste kennisdragers, waar ik er 1 van ben. Dit platform is in februari 2011 gestart en is bereikbaar onder info@strakswonen.nl. Kom er bij zou ik zeggen ! Kunnen we kijken wat we voor elkaar kunnen doen. (kijk ook eens op www.strakswonen.nl)

    HF

  • Linda Grootfaam

    Dag,

    Ik heb zelf een dementerende moeder is verpleeghuis. Zo slecht. Heb belanstelling om samen wwn kleinschalig woonvorm op te zetten. Groet,

    Linda